loading...
میهن پاورپوینت
سید محمد میرعالی بازدید : 118 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

پاورپوینت بررسی اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن در 52 اسلاید قابل ویرایش



تعاریف

 نفس
 اعتماد به نفس
 راه‌های تقویت اعتماد به نفس

نفس چیست؟

الف: اصل بر خیر است و بیماری عارضی است

ب: اصل بر شر است و نیكی میهمان زود گذر است

ج:خیر و شر هر دو در آدمی وجود اساسی و ذاتی دارند


عزت نفس چیست؟

ارزش و بهائی كه من برای خودم قائل هستم.

باور و تصوّر من از خودم.

شناخت نهائی فرد از خود.

من با پشتوانه انرژی عظیم خود كارهای بزرگی انجام میدهم كه اثرات اجتماعی و عرفانی مهمی دارد

 



توجه به آیات الهی در كتاب خداوند

فتبارك الله احسن الخالقین
نحن اقرب الیه من حبل الورید
ادعونی استجب لكم
انّ سخّرلكم ما فی‌السموات و ما فی‌الارض
متی نصر الله الا ان نصر الله قریب
و ادعوه خوفا و طمعا ان رحمت الله قریب من المحسنین
و نفخت فیه من روحی


اصول سی‌گانه اعتماد به نفس

اصل یك ، یاد و اعتماد و اتكال به قدرت و یاری خدای رحمان  
ان الله یدافع عن الذین امنوا
و قال ربكم ادعونی استجب لكم
ان رحمت الله قریب من المحسنین
و ادعوه خوفا و طمعا
و الذاكرین الله كثیرا و الذاكرات اعدالله لهم مغفره و اجرا عظیما
سایه او چتر حمایتی من است
عنایت او همیشگی و بی‌منت است
من فقط از او كمك می‌خواهم
ارتباط و یاد او اطمینان و آرامش میدهد
دعای او خواندنی است نه دیدنی   


اصل دو ، خود هوشیاری ، خودبیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خو د

نظارت دائمی بر همه وقایع زندگی خود
ارزیابی دقیق همه جانبه
بازسازی باورهای فرسوده
نوآوری در طرح‌ها و برنامه ‌ها
داشتن گزینه های دیگر در حین اجرای هر برنامه
مرور مجدد همه ویژگی‌های خودم



قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع تخصصی دانلود پاورپوینت و پروژه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2490
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 24,593
  • بازدید کلی : 1,015,540